onsdag 13:50

Hej på er!
Sitter i sängen och ska snart slå på OTH. Har inte gjort så mycket idag, hämtade moppen hos mamma och var hos Jolly en stund. Ikväll kanske jag ska vara med soulmatsen igen, men det är inte bestämmt än så vi får se. Om inte så ska jag ut och springa, måste verkligen börja träna igen för jag har legat på latsidan senaste tiden och min kondition står typ på minus... Det får bli på riktigt när skolan börjar, då ska rutinerna tillbaka! 

Jag har fått reda på att ettorna på Mikael Elias ska övernatta en natt första veckan, och det är ekonomi + natur som gör det ena dan och samhälle den andra. Fuck that säger jag bara, vaför kunde inte samhälle vara med ekonomiarna för?? Så kunde jag vara med min Sophie och allt hade vare jättebra. Men nejdå, här ska man ut och luffa med totalt okända personer, JÄTTEKUL! nej -.- 
Fattas bara att man ska leka skitfula lekar och "lära känna varandra" genom att göra nått asfult och totalt skämma ut sig......... 

Jaja slut på wainandet vi höres people! 
 

Kommentarer
Postat av: hanna

allaaaaaaaaa kommer ju göra dom där fula lekarna och allaaaa kommer skämma ut sig. dvs= du kommer inte sticka ut. och med bara okända personer kan du ju bara lära känna massa nya :D

2011-08-19 @ 15:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0