svimmarN

Okej vart ska jag börja... Jag svimmade idag på skolan, två gånger faktiskt, haha. Och nu har jag fått reda på att jag har Cancer... näärå! Men det var såhär att jag fick jordens jävla mensverk, jag svär jag dog. Det har hänt en gång förut dethär med att jag svimmar. Men jag tar alltid en ipren just in case, också glömde jag det idag. Så då var jag helt yr och svettig o grejer...
Haha asså gud alla i klassen fick typ hjärtinfarkt troja ! Och det var första gången jag hade läraren Emma så hon fick ju säkert en bild av mig nu : SvimmarN som vill stava sitt namn med z..

Men de ska inte hända igen, men nu vet ni NA11+EK11 att om nån känner för att svimma på skolan så ringer jag Emma som ni kan landa på när ni svimmar (y) just do as me 


Kommentarer
Postat av: Vaiho~

JÄVLAR I HELVETE KUSIIIIIIIIIIIIIIIIIN! FICK HJÄRTINFARKT NÄR JAG SÅG CANCER! BLÄÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH; SKRÄM MIG INTE FÖR FAN! XDDDDDDDDDDD

Men fint, du svimmar och jag spyr, vi har våra olika sätt att få ut smärtan (y)

2011-08-26 @ 22:58:00
URL: http://hungercatchjay.blogg.se/
Postat av: hanna

sara xDDDD åh <3

men det är ju alltid roligt när det händer någon spännande juh!

2011-08-27 @ 10:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0