tisdag 21:40

Sitter nerbäddad i min varma säng och lyssnar på musik. Tog ett bad förut med tända ljus, datorn med oth på toalettstolen och min bodyscrub i handen. Det var riktigt skönt kan jag lova.
Imorgon börjar jag 09.40, och har fått veta att Jenna kom in på Mikael Elias! Sofie kom in när dom båda ansökte förra veckan, men bara Sofie kom in då eftersom Jenna inte klarade provet i historia på Katrinelund. Men nu visar det sig att hon inte behöver göra om det för att komma in. Så nu är gänget samlat, alla går på Mikael Elias!
Tyvärr känner ju jag mig som en outsider nu när dom alla går i samma klass, och jag ekonomi....
Men vi lär ju träffas mycket på raster och så, Love yah my girls SJS! ♥

Kommentarer
Postat av: Vaiho~

HAR BÅDA BYTT!??! Jävelberg o.O

2011-08-30 @ 23:31:33
URL: http://hungercatchjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0