Faith

Ibland är jag rädd att jag ska falla tillbaka i mina "gamla banor". Men nej. Nej jag är stark nog att klara allt. Jag älskar mitt liv just nu. Älskar mina vänner, min familj och allt runtomkring. Det känns så skönt att skriva ut, bara slippa bry sig om vem som läser eller vem som inte bryr sig. När folk säger till mig "vem bryr sig?" svarar jag att jag bryr mig. Tidigare har jag menat att jag bryr mig om hur jag ser ut, men nu bryr jag mig om det positiva i mitt liv. Ärligt talat så skiter jag i allt annat. Vem fan bryr sig om jag är lite större än dem flesta andra. Vem fan bryr sig om jag har breda axlar. Asså det är ingen som bryr sig! Dem som bryr sig om sånt är falska människor som jag inte behöver i mitt liv. Dem som går på insidan är dem äkta och det är dem man ska förlita sig på. Det har jag insett nu, efter många om & men.
Längtar tills nästa helg då jag får umgås med min faster som vi inte gjort på länge. Att bara vara och göra sjuka saker som man bara gör med henne. Ullis du är verkligen en person jag värderar högt. Du betyder mer än du tror, och jag kanske inte har sagt det tidigare men jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: En galen tant

Du tänker så klokt. Tant fällde en tår när hon läste dina ord idag. Det värmde och berörde. Tacksam över att du och din syster finns. Ser fram emot nästa helg.

Lav ya 2.

2011-11-20 @ 08:31:30
Postat av: Alle

Fällde en liten glädje tår av detta fantastiskt modiga ärliga och vackra inlägg:) Herregud vad fint skrivet <3

2011-11-20 @ 13:02:37
Postat av: jennifer westling

Inte för att dina axlar är breda över huvud taget då, hur har du fått för dig det?

2011-12-06 @ 21:04:38
URL: http://jenniferwestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0