lägg datumet på minnet

När man hittat insperationen får kroppen en speciell känsla. Det går inte att beskriva i ord, men det är som att allt kommer lyckas. Man tänker att allt kommer ordna sig, allt kommer bli bra. Det bästa är också att man verkligen tror att det kommer bli det också, inte bara tänker det utan att tro det. Otroligt.
Den här veckan har varit den bästa på länge. Jag har så länge intalat mig massa skit, och nu är det slut på det. Jag ska sluta klaga på mitt utseende, sluta klaga på alla "fel" min kropp har. Jag ska bli asbra i skolan, plugga långt innan prov så jag vet att jag kan det. Jag ska försöka vara ordningssam och ha städat rum och ordnat i garderoben. Jag ska träna för jag tycker det är kul, för de tycker jag ju, jag har bara inte insett det förs än nu.
Tänk va många år jag har rent ut sagt slösat bort på att ha massa grädda i hjärnan som gör att jag inte har insett dethär för än nu. Det är fan tragiskt, nästan så jag skrattar asså.
Jag har växt upp, nu är det slut på allt lall och allt omoget beteende jag har hållt på med. Det känns så jävla skönt att ha insett det! Ska fan skriva in det i min kalender. Tack o hej, nu går jag vidare!
(ps. haha jag skrattar seriöst på riktigt när jag inser att den här dagen  är den 11/11-11, fifan historia is writtend! Som sophie så fint sa idag "man ska ju göra nått coolt idag, de är ju 11/11-11". Sagt o gjort.)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Välkommen tillbaka:) Mycket imponerande inlägg:) go girl :D

2011-11-12 @ 08:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0