söndag 10:31

Mitt nollbloggande beror på att jag inte haft lust helt enkelt. Har inga bilder o lägga ut det är ju såå jobbigt att he in bilderna från mobilen till datorn.....
Men iaf. Senaste veckan har jag fikat med mina babes ♥, haft halloween på skolan (höll på att dö några gånger på grund av våra creepy lärare!) & igår var jag på the club.
Idag däremot är det släktkalas på mammas sida för min lovley sister ♥ som fyller på egentligen på fredag men då är vi hos pappa.
Jag ska bli bättre på bloggandet, och nu har jag ju looov!!
Rektorn som totalt fick mig att få hjärtinfarkt!
Svenska/samhällsläraren
(Bilderna tagen från sophies blogg)

Kommentarer
Postat av: hanna

vilka creepy människor! haha, all in liksom.

2011-10-30 @ 11:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0