onsdag 16:09

Hej bloggen!
Idag hade jag bara en lektion vilket var väldigt skönt kan jag lova! Börja 12.10 och sluta 13.20 är ju inte helt fel.
Efter det gick jag till min bokade tid på negelmojset och tog bort mina älskade lösnaglar. Måste säga att jag saknar dom redan.. Däremot är det helt otroligt hur det känns att skriva på datorn och sms o allting! Kan ju säga att det går dubbelt så snabbt att skriva på datorn nu som de gjorde innan, och bara grejen att klia sig på armen!
Men jag ska försöka spara ut mina egna så dom blir låånga , för jag tycker dom sr asful ut när man är van vid långa och snygga haha.
Här var efter jag gjort dom för nästan 5 (!) veckor sen, (och dom är så ful nu så ni får inte ens en efterbild haha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0