torsdag 20:43

Hallådär!
Börjar med att säga att jag död. Körde ett kombinerat skivstång+spinning pass idag på 90 min, och jag säger bara fyyfan... asså spinningen. Man dör! Och det värsta är att vi bara körde det i en ca halvtimme, vilket är hälften av vad ett valigt pass är. Hur fan orkar man?? Kan säga att mina ben inte mår så bra nu..
Imorn blir skönaste dagen på veckan, har en lektion från 09:45 till 10:55, sen är skoldagen över. Känns underbart.
På kvällen blire att vara med mina tjejor ♥ som jag saknar att gå i samma klass med :( även om vi har vissa lektioner tillsammans.
Så eftersom jag inte spenderar mesta tiden av mina dagar med dom måste jag göra det på helgerna, såklart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0