torsdag 17:09

Min dag blev just myckt bättre. När man ser den vikta femhundralappen i handen och inser att den legat i fickan på din gamla jacka sedan oktober tillsammans med en biobiljett inser du att en torsdag inte alltid behöver vara så tråkig. På ett ögonblick tjänade jag just 500 spänn! how great isn´t that! :D
Efter skolan tog jag min promenad till granloholm för att hämta min moppe. Man måste ju passa på att bränna lite fett när de går liksom.
Hade ingen idrott heller, så jag slutade en och halv timme tidigare.
Och sen har man ju fått besök av två underbaringar, Azela & Tara. Syrran och jag är alltså hundvakt till på söndag.
Seya later, poss! ♥
Ni får en bild på mina klasmates, kram-Amanda & Jeppo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0