Fredag 22:01

Sitter här en fredagkväll och målar naglarna. Spelar också bubble witch, vilket är sjukt beroendeframkallande. Men när liven tar slut och man måste vänta 30 min på ETT liv blir man lite cp.
Slutade som vanligt 10.55 idag, och har sen dess skrivit klart en engelska uppsats, varit hand/spring modell till syrran i stan, ätit godis (som jag ångrar nu........), sminkat mamma, och ja thats it.
Imorgon har jag inget planerat, men känner för att fixa mig i en evighet med hår och smink. Har känt mig lite nere på utseendes fronten på senare tid.
Har jättemycket plugg som jag borde göra ocks, men jag orkar inte. Är totalt omotiverad till allt utom träning right now. Som i tisdags gick jag bara hem efter halva dagen i skolan för jag orkade inte, blev frånvaro och lite sura miner från päronen.
Jaja slut på klagandet här!
Sämst bild på naglarna, men kunde inte bry mig mindre om att försöka ta en bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0